کد خبر: 1218222
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
جانشین توخل هنوز انتخاب نشده است
باشگاه بایرن‌مونیخ هنوز برای انتخاب سرمربی جدید خود تصمیم قطعی نگرفته است. نتایج ضعیف باواریایی‌ها باعث شد کاسه صبر سران باشگاه لبریز شود و همکاری توماس توخل با این تیم زودتر از موعد به پایان برسد
اشرف رامین

جوان آنلاین: باشگاه بایرن‌مونیخ هنوز برای انتخاب سرمربی جدید خود تصمیم قطعی نگرفته است. نتایج ضعیف باواریایی‌ها باعث شد کاسه صبر سران باشگاه لبریز شود و همکاری توماس توخل با این تیم زودتر از موعد به پایان برسد. توخل در حالی هنوز روی نیمکت بایرن نشسته که در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد. بایرن با هدایت توخل یازدهمین قهرمانی متوالی‌اش در بوندس‌لیگا را جشن گرفت، اما در این فصل فعلاً هشت امتیاز با لورکوزن صدرنشین فاصله دارد. این تیم با شکست برابر تیم دسته سومی از جام‌حذفی کنار رفته و در لیگ قهرمانان هم مغلوب لاتزیو شده است. در این بین اسامی زیادی برای جانشینی کلوپ مطرح شده است؛ ژابی آلونسو، یواخیم لوو و سباستین هوینس برخی از این گزینه‌ها هستند. هربرت هاینر، رئیس باشگاه تأکید کرده سرمربی بعدی لزوماً نباید آلمانی باشد: «ندانستن آلمانی برای ما یک معیار مهم نیست. به دنبال بهترین راه‌حل و بهترین مربی از لحاظ فنی برای بایرن هستیم و همچنین بازیکنانی خارجی از کشور‌های دیگر هم داریم. مربی می‌تواند بدون حرف زدن هم وظایفش را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.» در ادامه تغییرات باشگاه، مکس ابرل به عنوان مدیر ورزشی بایرن انتخاب شده است. ابرل انتخاب سرمربی جدید را یک چالش بزرگ خوانده است: «این یک چالش است که ابتدا روی سه ماه آینده تمرکز کنم. هنوز نمی‌خواهم بی‌خیال این فصل شوم، اما واضح است که ما در تابستان به یک مربی نیاز داریم. باید مربی و بازیکنان مناسبی برای بایرن پیدا کنیم. نمی‌دانم چه زمانی می‌توانیم صحبت در مورد بازسازی را شروع کنیم، آیا با چهار، شش یا هشت بازیکن شروع می‌شود؟ اولین چیز این است که مربی مناسبی پیدا کنیم. خواهیم دید در سه ماه آینده چه اتفاقی می‌افتد. نگاه می‌کنیم، چه بازیکنانی با قلب و روح خود به دنبال موفقیت این باشگاه هستند. حامی جدی مربی خواهم بود. این اصلی‌ترین دلیل حضور من در اینجاست. رابطه نزدیک با مربی و تیم اساساً برای من مهم است. مربی می‌خواهیم که با باشگاه و جاه‌طلبی‌های آن همخوانی داشته باشد. سایر باشگاه‌های بزرگ مانند رئال‌مادرید موفق شدند ادواردو کاماوینگا و اورلین شوآمنی را با تونی کروس، لوکا مودریچ و کاسمیرو در خط میانی ادغام کنند. به چنین مربی نیاز داریم. ما به مربی نیاز داریم که بخواهد با این نوع بازیکنان کار کند. او باید به زبانی صحبت کند که همه ما صحبت می‌کنیم، آلمانی یا انگلیسی.»
بازگشت به صدر جدول فعلاً اصلی‌ترین دغدغه بایرن است. هواداران از نتایج این فصل راضی نیستند و دیدار برگشت با لاتزیو نیز در پیش است. این تیم قهرمانی در جام‌حذفی را از دست داده و در لیگ هم دوم است. حذف از اروپا تیر خلاصی خواهد بود بر پیکر توماس توخل.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار